Reacties
Reacties 1 - 50 van 423
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Henk Franken | Nou, jammer genogt v'rdwaalde ik 'n bietje… | 29 mrt. '13 |
| Henk Franken | 'Didis ons kamer' zag ik erreges vorbij… | 29 mrt. '13 |
| Henk Franken | Tja, 't kon nie uitblijve 'eej. Na al da… | 29 mrt. '13 |
| Henk Franken | Aha, 'iero zag ik 'néés 'n kollega… | 29 mrt. '13 |
| Henk Franken | en ok 'iero al van die mooie fotookes. Potv'rdriedubbeltjesnogantoezegguseve.… | 29 mrt. '13 |
| Henk Franken | Kik, di is nouw 'n platske waar ik ok wel evekes… | 29 mrt. '13 |
| Michel van loon | Ja ja je leert elkaar pas kennen op vakantie of als… | 23 okt. '12 |
| Piet, je weet wel | Fijn dat juillie weer thuis zijn en ongedeerd, het… | 21 okt. '12 |
| Aurelia | Wat een fantastische dingen hebben jullie gezien en… | 19 okt. '12 |
| Anita | welkom thuis geweldige verhalen en foto's. afkicken?????? | 17 okt. '12 |
| Ernst van Schaik | bedankt | 13 okt. '12 |
| Chris v.d. Muijsenberg | Bedankt voor de verhalen en de foto's. Kom eens… | 13 okt. '12 |
| Bas Crucq | Geweldig gedaan. Zou het hele verhaal nog weleens… | 13 okt. '12 |
| Berry en Linda | Bedankt voor jullie verhalen en foto's! groetjes… | 12 okt. '12 |
| Piet en Anny | Hallo jack en Hetty, WELKOM THUIS in ons mooie krabbegat,jullie… | 12 okt. '12 |
| SAILLOUR Claire | Dear Hetty & Jack, so are you in Santiago and… | 11 okt. '12 |
| Eduard en Tonia Breugelmans | Gefeliciteerd met deze prestatie, We hebben genoten… | 8 okt. '12 |
| Jan en Tineke Pieters | Hallo reizigers, welkom thuis,wat zullen jullie blij… | 8 okt. '12 |
| Irene | Ik lees net dat het jullie het gehaald hebben. Proficiat… | 7 okt. '12 |
| Helmie en Jacqueline | Hallo beiden, Een hele goede en voorspoedige terugreis.… | 7 okt. '12 |
| Henk Franken | Ha die Sjaak en 'ettie, Zo, nouw jullie eindeluk… | 7 okt. '12 |
| Ernst van Schaik | Wat een prestatie, petje af. | 6 okt. '12 |
| Leenders Theo | Hallo Jack en Hetty, Met het bereiken van paaltje… | 5 okt. '12 |
| Tom | nou allèè dan het was geweldig en het is geweldig… | 5 okt. '12 |
| F.van't Sant | Prachtig verslag en niet te vergeten de foto's.Nogmaals… | 5 okt. '12 |
| Michel van loon | Nou wij hebben genoten van jullie reis en de verslagen… | 5 okt. '12 |
| Hugo, Natascha, Luca, Esmee en Kyan | Een hele goede terugreis, tot maandag, veel liefs… | 5 okt. '12 |
| Mam | vandaag begint jullie reis terug, wat een geweldige… | 5 okt. '12 |
| Piet, je weet wel | Het einddoel is bereikt, geweldig, petje af met een… | 5 okt. '12 |
| Kaspar | Heej, Goed gedaan, eidelijk op bestemming! Geniet… | 5 okt. '12 |
| José uit Maastricht | Hoi Hetty en Jack, WAT ZIJN JULLIE KANJERS. Van Harte… | 5 okt. '12 |
| Sander | geniet nog ff voordat je weer naar huis komt. | 5 okt. '12 |
| Anouk Kuizenga | Geniet nog even en vergeet niet nog even een heerlijke… | 4 okt. '12 |
| Ton kuipers | hallo saampjes,, stil met de reactie,s toch zeg ik… | 4 okt. '12 |
| Hugo, Natascha, Luca, Esmee en Kyan | Mmmmm dat ziet er lekker uit, wij zitten vanavond… | 4 okt. '12 |
| Willem en agatha | Hoi Jacq en Hetty, Jullie zitten in Fisterra. Daar… | 3 okt. '12 |
| Sander | natuurlijk houdt H het weer bij sla en uien en tomaat… | 3 okt. '12 |
| Mam | schitterende foto's, goed voor een poster/ Mam… | 2 okt. '12 |
| Co Weezenbeek | Ik ga volgend jaar hetzelfde doen mee mijn vrouw.… | 2 okt. '12 |
| Tom | J en H geniet van het hoogtepunt als het zover is,… | 2 okt. '12 |
| Liesbeth Theune | Heel goed gedaan, geweldig!! Wat zal het vreemd zijn… | 2 okt. '12 |
| Gene en Caroline | We waren even weggeweest, en nu zijn jullie Santiago… | 30 sep. '12 |
| Huib | Hé Hetty en Jacq, Weliswaar te laat, maar toch niet… | 30 sep. '12 |
| Rien en José | Heey Jack en Hetty, Topie hoor, geniet van jullie… | 30 sep. '12 |
| Rien en José | Heey Jack en Hetty, Top hoor einde bijna in zicht.… | 30 sep. '12 |
| José | Hoi Hetty en Jacq, Van harte gefeliciteerd met deze… | 30 sep. '12 |
| Ellen Viel | Hallo Hetty en Jacq...Gefeliciteerd met deze mijlpaal.… | 29 sep. '12 |
| Helmie en Jacqueline | Hoi Hetty en Jacq. VAN HARTE GEFELICITEERD met deze… | 29 sep. '12 |
| Matthijs Kuizenga | Mooie prestatie. We zijn super trots op jullie. Hopelijk… | 28 sep. '12 |
| Inigo en Ernest | Proficiat met jullie prestatie.Heel erg goed gedaan.Nooit… | 28 sep. '12 |

- Henk Franken: Nou, jammer genogt v'rdwaalde…
- Henk Franken: 'Didis ons kamer'…
- Henk Franken: Tja, 't kon nie uitblijve…
- Henk Franken: Aha, 'iero zag ik 'néés…
- Henk Franken: en ok 'iero al van die…
Alle reacties »