Op weg naar het hoogtepunt.......

29 september 2012 - Cee, Spanje

Dag 138; 29 september van Maronas naar Dumbria 24 km (totaal 2687 km)

Gelijk bij vertrek uit Maronas stijgt de route. Het is erg mooi, de camino hier laat ons vele mooie plekjes zien en diverse gehuchtjes. We lopen door Bon Xesus, Gueima, Vilar de Castro, Lago, Portelinas, Abeleiroas, Corzon en Ponteolveira waar we de rivier de Xallas oversteken en in een albergue een kop koffie drinken met een lekker stuk tarte de Santiago erbij. We boffen met het weer, droog en zonnig. We klimmen veel vandaag en hebben schitterende vergezichten zoals op de foto's is te zien. Ook zien we een meer liggen waarschijnlijk Embalse da Fervenza. In Hospital zien we de splitsing, op dit punt kies je voor de weg naar Fisterra of naar Muxia. Wij gaan nu eerst naar Muxia. In Dumbria zoeken we het pension waar we hebben gereserveerd en zijn we weer een dag dichter bij de zee.

1. Tom:
    2 oktober 2012
    J en H geniet van het hoogtepunt als het zover is, nog een paar dagen en het is weer voorbij , een belevenis om nooit meer te vergeten.Wie van de kennisse kring of familie doet jullie na , niemand toch,de meeste gaan op de fiets naar de WC.Loop nog effe lekker door en tot zondag
  2. Co Weezenbeek:
    2 oktober 2012
    Ik ga volgend jaar hetzelfde doen mee mijn vrouw.
    cootje