Naam:
Foto’s:
1600

Over ons

Hallo allemaal,

Hier zijn we dan met onze weblog, speciaal aangemaakt om het thuisfront en andere belangstellenden op de hoogte te houden van onze wandeling naar Santiago de Compostela . Op 15 mei a.s. vertrekken we en zullen onze voeten het gaan weten.  We schrijven, even ter informatie,  onze namen in de reisverslagen  afgekort met  H en J , om tijd te besparen en zere vingers te beperken. Reageren op berichten doen we minimaal anders zijn we nog teveel bezig met mailen en dat is niet de bedoeling van deze wandeling. Na terugkomst willen we eventueel op jullie berichten antwoorden via mail of onder het genot van een goed glas wijn.

Over onze reis

Ruim anderhalf jaar geleden kwamen wij op het idee om eens een ..blokske om.. te gaan wandelen, maar dan wel verder dan we gewend zijn (we lopen regelmatig over de Walcherse stranden).      Santiago de Compostela kwam in beeld en al gauw waren we verzonken in de reisverhalen en ervaringen van andere pelgrims. Ja, dat worden wij dus ook, maar de gedachte die achter deze reis steekt is puur de natuur.... 5 maanden buiten, door weer en wind, ja ja wij gaan het ook ervaren. Komende maanden gaan we nog heel wat trainen over de duinen en het strand, ook met de rugzak. Zo kunnen we deze weblog wat levendig houden met de ervaringen en wat foto's.  Het begin is er..

Bezochte landen

Wij hebben 17 landen (7%) bezocht:

België, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Italië, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zwitserland.