Zwembad..............

28 juli 2012 - Moissac, Frankrijk

Dag 75: 28 juli van Vaylats naar Les Pradelles 18 km (totaal 1478 km)

Na het ontbijt nemen we afscheid van de andere gasten waaronder de 4 intelligente meiden uit Belgie. Na de nachtelijke onweersbuien is de temperatuur wat teruggelopen en het regent nog een beetje, dus is het nodig om te vertrekken met de regenkleding aan. Na amper 20 minuten moet alles weer uit. Het is weer droog en de temperatuur stijgt gestaag. Na zo'n 1,5 km lopen zijn we weer terug op onze route, de GR 65 . Deze dag biedt weinig variatie, zowel het stenige pad als de gehuchten waar we doorheen komen. Bij de gite aangekomen is de gastvrouw niet aanwezig maar de deur is wel open. Op een bord staat naast een naam van een kamer onze naam, dus wij maar die kamer ingepalmd. In de gite staat een mooi mozaïk tafeltje, gemaakt door de gastvrouw. (Een foto genomen want zo'n tafeltje mag J ook maken voor H). Na het douchen is H kwijt....Ze heeft plaatsgenomen op een ligstoel naast het zwembad...Bij het avondeten blijkt dat de telling niet helemaal juist is. Omdat J heeft liggen slapen op bed heeft de gastvrouw hem niet gezien en denkt dus dat H alleen is. Dit is snel verholpen, voor het voorgerecht wordt er nog snel een tweede meloen aangesneden. Ook hier weer heerlijk gegeten, waarna we gaan slapen.