Ut Ketrientje

10 juni 2012 - Chastellux-sur-Cure, Frankrijk

Dag 27; 10 juni van Baye naar Sezanne 23 km (totaal 537 km)

Om half 9 zijn we weer op pad en eerst maar even naar de bakker om wat baquettes te kopen voor onderweg. We gaan met een goed tempo van start. Wat het weer betreft zit het mee. Vanaf vandaag is er regen voorspeld voor de komende 5 dagen in geheel Frankrijk maar vandaag is het (bij ons) droog gebleven. Prima wandelweer, bewolkt met af en toe wat zon. We zijn nu gewend aan de rugzakken, het gewicht ervan voelt steeds vertrouwder. Ons gestel houdt zich goed, geen blessures behalve dan een enkele blaar. Het boeken van een overnachting vanuit onze routegids is telkens een verassing. We weten nooit waar we terechtkomen. Zo ook hier in Sezanne. Het lijkt net het Ketrientje... Een verzorgingshuis voor mensen in hun laatste levensfase. H. verlaat op een gegeven moment ons kamertje om internet te regelen wat er achteraf niet is. J zit meer dan 20 minuten te wachten en krijgt het waanidee achtergelaten te worden door H. Gelukkig voor hem komt H de kamer terug binnen en J wordt weer rustig. Door veel gebrek aan internet lopen we nogal achter met het plaatsen van onze reisverhalen. Hopelijk gaat het snel beter.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade