Laatste rustdag.....

4 september 2012 - Burgos, Spanje

Dag 113; 4 september

Eerst willen we maar een beetje uitslapen, de wekker hebben we op 09.30 uur gezet maar we zijn ruim hiervoor al wakker. Onze biologische klok is duidelijk veranderd. Na het ontbijt gaan we op pad om het postkantoor te zoeken waar het nieuwe ANWB gidsje, hopelijk, ligt te wachten op ons. Het postkantoor bevindt zich in een overdekt winkelcentrum 2,5 km buiten het centrum. Het is even zoeken maar we hebben het gevonden en onze gids is er, HOERA!!! Hierna lopen we terug naar het centrum waar we een sandwich gaan eten. H koopt nog een knieband bij de apotheek zodat ze haar knie wat kan ondersteunen. Terug in het hotel schrijft H de reisverhalen terwijl J naar de kathedraal gaat voor een stempel in ons credencial en per ongeluk over een terras struikelt en daar aan blijft haken. Na 1 biertje nog wat foto's gemaakt en terug naar het hotel waar H zowat alle koekskes op heeft gegeten. Ut erreme meske had nogal honger, en dat net na het eten.van een sandwich???. Ze zal toch nie zwanger zijn of zo?? Maar goed, we gaan verder. De avond vullen we met een bezoek aan een prima en zeer gezellig restaurant. Het is nu bijna 23.00 uur en tijd om te gaan slapen. Morgen vroeg weer op om ons blokske om naar... Santiago de Compostela voort te zetten.

1. Tom:
    5 september 2012
    Dit nooit meer !! wat nooit meer?? pas op wat je droomd straks een vochtige droom en dan.Jullie zien in de verte al de finish dus nog effe volhouden en je bent er
  2. Sonn Franken:
    6 september 2012
    Potverdriekwartjesnogantoe, wadde n'afstand ebbe gullie al gelòpe, knap or. Daar zou mijn yaris versooke toch wel moeite mee ebbe. En elke dag zo vroeg op? oe zitta dan mee die kefeekes, motte dèèr al éél vroeg weer opzoute? Oe motta mee die pot bier dan? Enfin, lòòp ze en veul leut terwijl agge lòpt. Enne Sjaak, pas op vor de Spaanse katorze zjuulliejeh. Anders motte dèèr ok wir achter fanfaares lòòpe. Zettem op en giftem van Jetje, dan komde dag dagge uit ken slape mirakels snel dichterbij. Oudoe, selu en bezjoer. En gauw tot pilske