Een gewone wandeldag....

23 augustus 2012 - Puente La Reina, Spanje

Dag 101; 23 augustus van Burguete naar Zubiri 19 km (totaal 1875 km)

Vannacht heerlijk geslapen in de Casa Rural, 't is hier schoon en netjes. Bij ons vertrek om 08.00 uur begint de zon al over de bergen te komen. Op weg naar het volgende dorp loopt Claire opeens naast ons, ze kan geen afscheid nemen van de Camino. Op een terras drinken we een lekkere koude cola en koffie samen met Claire, Frouke en Lisbeth. Claire verteld dat ze nu terug gaat liften anders mist ze haar bus. We nemen afscheid van elkaar en gaan verder. Het is warm vandaag maar het lopen gaat redelijk, we hebben gelukkig regelmatig schaduw. In Zubiri zoeken we een slaapplaats en gaan douchen. Daarna bekijken we het stadje, er is niet veel aan. We zoeken een terras en wachten op Anouk en Ben (zus en zwager van H). Zij zijn op weg naar Nederland na 2 weken vakantie in Spanje. We zitten al een poos te wachten als we besluiten maar terug te lopen. Dan zien we vanuit de verte een auto naderen, een Nederlandse? Ja hoor het zijn ze. Het is een fijn weerzien. Ze boeken een kamer waar wij ook slapen (wij op de slaapzaal) en zoeken een ander teras op, Lisbeth en Frouke zitten er ook). Daarna gaan we met z'n zessen eten. Het is super gezellig. Het is al vlug tijd om te gaan slapen, voor morgen staat 22 km te wachten naar Pamplona.

Tot slot nog even een berichtje voor Peter en Hilde uit Onze Lieve Vrouwe Waver. Zoals jullie gezien hebben zijn we al in Spanje en kunnen dus geen gebruik maken van het aanbod om te komen overnachten bij jullie in Zuid Frankrijk vanaf 25 augustus. We willen jullie nogmaals hartelijk danken voor dit fantastische aanbod en wie weet ontmoeten we elkaar als we weer terug zijn. We wensen jullie in ieder geval een fijne vakantie.

1. Tom:
    26 augustus 2012
    Hee daar,nog effe en je bent er,en dan weer lekker thuis!!!!!!! ,
    hier alles goed alleen het weer is van slag voor een paar dagen
    Volgende keer je oorbeschermers meenemen of dopkes kan je beter slapen of die snurker eruit sodemieteren is beter Wie de verslagen maakt weet ik niet maaaaaaaar hij of zij heeft wet verstand van geschiedenis(beste van de klas geweest??)
    Loop ze lekker verder niet te veel alcohol en seks en je komt er wel
    Groetjes van hier