Fout gelopen

22 mei 2012 - Dinant, België

Dag 8; 22 mei Van Leuven naar Meldert 20 km (totaal 155 km)

Na een goede nachtrust hebben we lekker ontbeten met Gene en Caroline. Bij het afscheid neemt Caroline nog een foto van ons. We gaan nu eerst een simcard kopen voor bellen in België (reserveren van overnachtingen). De verkoopster vraagt ook nog om het adres van ons weblog. Via een mooi oud gedeelte van Leuven verlaten we de stad. Daarna door de Abdij van Park op weg naar Meldert. Dit deel van de route staat zeer slecht aangegeven waardoor we een aantal keren fout lopen. Verder hebben we moeilijk begaanbare wegen  en geen rustpunten waardoor de route van vandaag erg vermoeiend is. Uiteindelijk komen we aan op de Hoeve waar we een slaapkamer krijgen van 7x7 meter en een ruime douche. Het uitzicht van de slaapkamer kijkt op de authentieke binnenplaats van de hoeve met tokkelende kippetjes en een kraaiend aantje. In het dorp op 800 meter hebben we lekker gegeten. De weg terug naar boven is dus zwaar voor H met een glas witte wijn op.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Berry en Linda:
    proost
  2. Mam:
    27 mei 2012
    als het niet lukt om te skypen moet je niet meer mobiel bellen hoor, dat is veel te duur. dan snappen we dat wel liefs van ons Mam
  3. Mam:
    27 mei 2012
    In ieder geval hebben Sander en ik jullie even gezien op skype, de verbinding was slecht en het geluid ook. Sander had een 10 voor engels en heeft 2 repetities komende week. De jongens hebben hier gegeten vrijdag. alles gaat goed, hoop voor jullie het beste met de blaren groetjes mam
  4. harrie .en marga:
    27 mei 2012
    hoi luitjes . even een mail van harrie en marga.
    ja is het niet warm nu ,maar het zal nog wel warmer worden led goed op je drinken en verder veel plezier met het lopen bedankt dat wij jullie mogen volgen
    groetjes uit steenbergen
  5. Elvira:
    Lieve Hetty,
    Wat leuk dat je een sms-je stuurde op mijn verjaardag, ik heb je niet terug ge-smst omdat ik je niet op kosten wil jagen. 's Avonds was de verrassing groot toen je jongens nog een kaart kwamen brengen. Daar was ik heel blij mee!! Ik besef nu hoe je alles tot in de puntjes hebt voorbereid. Ik begrijp dat jullie blaren hebben en hoop dat de zalf snel zijn werk zal doen. Lieve groeten van ons allemaal en natuurlijk ook voor jou Jacques! Zorg maar goed voor mijn vriendin!
  6. Bart:
    28 mei 2012
    Leuk om jullie te volgen.Vooral het kaartje verduidelijkt waar jullie nou eigenlijk mee bezig zijn.Veel plezier en sterkte op de moeilijke stukken.groetjes,Bart en gevolg.
  7. F.van't Sant:
    28 mei 2012
    Heel erg de moeite waard.Wat zullen jullie elkaar leren kennen.Hoe is het met de blaren?Zijn jullie ingelopen?Het leukste komt nog.In de Bourgogne zijn wij de maand Juni.Eerst in Autun en later dat weten wij nog niet.De tocht der tochten loopt el vlak langs.Dus wie weet,?.Let op het vullen van onze E-mail in de maand juni.Jacq.en Helmie geven verslag.Frits en Trijn.
  8. Marianne en Han:
    Hallo Jack en Hetty,

Hebben nu eindelijk internet op de camping, koste wat moeite. Leuk jullie verhalen te lezen, petje af hoor vind het nog steeds een hele onderneming. Wij zitten hier lui te wezen in een warm en mooi provence. Hoop jullie op donderdag 7 juni tegen te komen. Dus nog even door stappen jullie.
  9. Titia Pieters,:
    29 mei 2012
    Lieve kinderen, eindelijk weer eens een bericht van ons, de laptop liet ons steeds in de steek maar nu hebben we verbinding.We lezen nu de leuke verhalen en genieten een klein beetje mee.Hier in het zuidfranse hebben we heerlijk weer en zijn zo lui als de neten.Actie komt hopelijk nog wel.Goede reis verder en tot de volgende keer.Liefs van ons, Papa en Titia.