Familiebezoek

28 mei 2012 - Aubigny-les-Pothées, Frankrijk

Dag 14; 28 mei Van Anseremme naar Hastiere-par-Dela 19 km (totaal 262 km)

Vanmorgen hebben we toch nog brood bij de bakker kunnen kopen. Het smaakte erg goed met de brie die we hebben gekregen. We gaan op weg naar Roche de Freyr om vandaar op onze route te komen. Mooi panorama uitzicht over de Maas. Vanaf dit punt zijn we het bos ingelopen op zoek naar onze route. De paden worden smaller, de dieptes dieper en de hellingen steiler. We lopen met onze rugzakken over paadjes van niet meer dan 40 cm breed, ook lopen ze nog schuin af richting diepte, doodeng dus en super onverantwoordelijk om mensen met rugzak over dit soort paden te laten lopen. Uiteindelijk, na 4 uur lopen en steil klimmen en dalen, want dat zit er ook bij, komen we versleten aan bij de Maas. Even uitrusten en weer verder. Nog 3 km naar ons eindpunt. Op het terras van het hotel komen we weer wat bij. Met de afgesproken prijs wordt gesjoemeld dus gaat H nog op zoek naar een ander overnachtingsadres. Dit lukt niet, terug op het terras is de zoon van J gearriveerd. Hij is op de terugweg naar huis met zijn moeder en Mark en z'n vriendin + nog een vriend. Het is erg gezellig. Ze zijn net weg als de zus van H met haar vriend komt aanrijden. Ze hebben een  paar dagen in de Ardennen doorgebracht met vrienden. Met elkaar gegeten en na een gezellige avond allemaal gaan slapen in het Fawlty Towers achtige hotel met koude douche.

1. Mam:
    2 juni 2012
    Wat superleuk was dat, eerst Joran en daarna Anouk en Ben, Krijgen jullie nog meer van die enge paadjes langs ravijnen? Wees alsjeblieft voorzichtig . Voor de rest: keep going. S. heeft 4 juni nog een leuk uitje van school, kanovijver met frites, snack en ijs, 15 juni sportdag. tot volgende keer/ xxx