De eerste blaren

17 maart 2012

We zijn zeer verrast door de vele reacties op ons weblog. Iedereen bedankt die al gereageerd en zich aangemeld heeft.

Zo Zo..... daar zijn we weer na een stille periode, nou ja stil ?  niet voor ons, we hebben een drukke tijd gehad met  hummm hoofdzakelijk nogal wat feesten en concerten, maarrrr...... gewandeld hebben we ook hoor. Retourtje Westkapelle, goed voor zo'n 30 km. En ja hoor natuurlijk weer blaren voor H. Op de zijkant van de hielen precies in spiegelbeeld. Hoe is het mogelijk??? Misschien een kwestie van hoe strak of juist niet moeten de veters worden aangetrokken en hoe dik de Gehwol zalf erop? (Is dit nou reclame¿¿¿ ) Blijven oefenen dus. Gisteren kwam J gebroken terug van een retourtje Domburg, 39 km. Niet handig na zo'n winterstop. Hij kent z'n grenzen soms niet. H moest werken dus J ging alleen. Vanaf 1 april, geen grap hoor, gaan we flink veel lopen want J is dan klaar met werken en zijn we dus niet meer afhankelijk van de weekenden wanneer H vaak moet werken. Eind maart gaan we de bestelde tent halen en dan hebben zowat al onze spullen. Paklijst volgt nog. Groetjes van J en H

1. Pieter:
    17 maart 2012
    Ik lig onder de tafel van Google ads: "Heeft u steunzolen nodig?" BWHAHAHAHA!!!
  2. Nicol:
    19 maart 2012
    Hallo,
    Op welke datum is het vertrek gepland?
  3. Henk Franken:
    20 maart 2012
    Heej H;
    as je nouw 's je linker voet wa verder vooruit zet dan je rechter voet? Messchient zitte die blare de volgende keer dan nie precies tegenover mekare?! Edde 'n kirke wa afwisseling.
    En aan J;
    oe mot ik da zien da 'gebroke' t'rug komme van Domburg? Liep d'n boveste 'elleft van oew lefke achter d'n onderste 'elleft aan of liep d'n eene 'elleft links van de weg en de andere rechts?

't is ok allemaal nie zo makkeluk eej om oew eige voor te bereie op zo'n wandeltochje. Doe nog mar flink wa oefene vor ge weg ga. En Hetty, as ik jouw was zouw ik 'n touwke aan Jack z'n linker errem en rechter been knope. Dan ken'tie in iederst geval nie ver van mekare rake as tie weer 's gebroke rak!

Bergse Stap, Stoom en Groete,

grtjs jolanda
  5. Jurgen Broeders:
    19 april 2012
    Ha Jacq,

Hoe ist met de voorbereidingen?
    Alvast veel loop plezier.

Groet Jurgen.
  6. Theo Leenders:
    20 april 2012
    Hallo Jacq en Hetty,
    Jammer genoeg kon ik niet bij het afscheid zijn bij Kuijpers. Ik lees wel dat de voorbereidingen nog steeds in volle gang zijn. Kunnen jullie me laten weten wanneer het vertrek gepland staat.

Groeten Theo