Welkom!

22 januari 2012

Welkom op onze reislog bij Reislogger! Wij gaan deze site gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug en bekijk onze laatste reisverhalen, foto's, kaart en profiel. Als je op de hoogte gesteld wilt worden wanneer wij een nieuw bericht schrijven in onze blog, dan kun je je aanmelden voor email notificaties, of de RSS feed gebruiken. 8)

1. Hetty en Jacq:
    24 januari 2012
    nouw nouw..... dat wordt leuk
  2. Natascha:
    Hallo mam en Jacq,

Het is dus gelukt met de website. We wensen jullie heel veel plezier met de laaste voorbereidingen want het is zo mei. We zullen jullie wel gaan missen hoor maar we houden zeker contact via Skype en we gaan jullie reis natuurlijk via deze website volgen.

Veel liefs van Natascha, Hugo, Luca, Esmee en Kyan.
  3. Piet, je weet wel:
    3 februari 2012
    Gefeliciteerd met jullie website, ik zal zeker proberen jullie te volgen, maar we zien elkaar natuurlijk ook in Midden-Frankrijk rond de 12e juli.
    Alvast veel wandelplezier (zonder blaren).
    Groetjes papa,piet.
  4. Mam:
    3 februari 2012
    Te gek die website, nu kan ik jullie volgen op jullie tocht der tochten, Geniet van jullie voorbereidingen, maak je geen zorgen om het thuisfront. Dat komt allemaal goed. Ik ga jullie vreselijk missen maar ik ben trots op jullie.
    liefs Mam/Marija
  5. Helmie en Jacqueline:
    Hoi Hetty en Jacq

Heel veel plezier tijdens de wandeltocht. Maak mooie foto's en geniet!!
    Let goed op de voetjes!!
    Groetjes Helmie en Jacqueline
  6. F.van't Sant:
    4 februari 2012
    Hartstikke leuk dit initiatief.Blijf gezond en bescherm de euro van het zuiden van Frankrijk en het noorden van Spanje.
    Veel plezier,Fritsw en Trijn.
  7. Henk en Korrie:
    4 februari 2012
    We hopen dat jullie een prachtige tocht zullen hebben. Geniet ervan!
  8. Sonn:
    4 februari 2012
    Ahaaa de wurruldwandelèèrs aar goingk toe doe it. Nou mensuh, veul lóópplezier zou ik zeggen met nie teveul blaaruh op oew tene. Hou mij op de hoogte zodat ik op mijn eigenste nuuwssaait jullie tocht en avontuure ok nog, ken verkondige en illustreere ok nog.
    Met andere woorden, laat me alles weten, en stuur wat foto's zodat ik jullie als wereldreizigers kan presenteren aan mijn lezerspubliek.
    Groetjes en proost onderweg
    Sonn
  9. Henk Franken:
    Ha die Sjaak en Hetty,
    nou, dan ga 't binne kort toch beginne?! Da 'ele end te voet lope naar verweggistan. En dan terwijl t'r ok busse en treine rijje! En vliegtuige vliege!
    Enfin; veul sukses alvast (meschient zien we jullie nog wel 'n kirke van te vore, mar dan 'eb ik 't in iederst geval alvast gezegd) en zet lekker veul fotookes en stukske op deze blog. Ik zal 't vast en zeker allemaal bij gaan 'ouwe.
    Bergse Stap, Stoom en Groetjes,
    Enk
  10. harrie .en marga:
    5 februari 2012
    Ha die lopers wij gaan jullie volgen. en als jullie in
    z frankrijk zijn komen wij jullie ondersteunen als dat
    de gezondheid dat ons toelaat

gr.Harry en marga
  11. Ernst van Schaik:
    5 februari 2012
    Ik hoop dat jullie veel mooi weer en zal jullie zeker volgen.
    Veel succes.
    Ernst.
  12. Ernst van Schaik:
    5 februari 2012
    Ik heb inmiddels even naar de foto's gekeken maar daar moeten jullie iets meer variatie in brengen.
    Groet Ernst
  13. Co Weezenbeek:
    6 februari 2012
    Eeeeila
    Om te beginnen mot ik effekes zegge da jullie arstikke knetter gek zijn. Wie ja wie gaat er nou 3000 km lope? Ja jullie, da weet ik ja. Ik hoop dagge de belgische grens nie eens haal, da oew pootjes tot oew iele afgeslete zijn. Ga toch wa nuttigs doen mee oew vrije tijd, leze, breie,boomange , zjoele, of wit ik wa, maar ge ga toch nie zo end lope!!! Zukke mense die oefe bij mij nie meer langst te komme, dus ge zie mar wagge doe. Hoop dat ´t un grote flop wor. Oudoeeee

oja baai de wee, veul plezier en suc6
  14. Tom:
    7 februari 2012
    Tsjonge jonge jonge en noguns tsonge jonge jonge
    te voet naar Spanje,Sinterklaas komt zelfs met de boot, maar ja agge da gerre doe motte da doen.
    Ik denk beter 300 keer rondom Vlissingen x 10km is okk 3000 km meschien beter,maar ja veul susex en gif ze onderweg wa ze afentoe nodig hebt,dropke of zoiets

De mazzel Tom
  15. Bas Crucq:
    8 februari 2012
    Hoi Hetty en Sjaak,

Geweldig dat het nu bijna zo ver is.
    Jullie hebben er lang genoeg naartoe geleefd en nu gaat het gebeuren.
    Erg spannend allemaal.
    Ik ben benieuwd naar jullie belevenissen en zal ze met plezier volgen.

Groeten Bas
  16. Marianne en Han:
    12 februari 2012
    hallo hetty en jack,
    allereerst proficiat met deze mooie website
    deze belevenis wordt even iets anders dan samen met ons naar de bluesroutes gaan.
    wij hopen wel dat jullie nog een beetje in training zijn.
    maar voordat jullie weggaan gaan we nog eerst naar kwadendamme voor een mooi afscheidsparty op de camping met een goed glas bier (jupiler)

gr han en marianne.
  17. Titia Pieters,:
    12 februari 2012
    Wat een mooie website! Voel mij bevoorrecht jullie te mogen volgen op deze beroemde pelgrimage.Geweldige uitdaging!Heb een goede tocht samen en tot ziens ergens in juli.
    groeten, Titia
  18. Stella:
    13 februari 2012
    Goed zo..... Er komt al lekker schot in. Leuk om jullie zo te volgen. Ik ga m'n reis opnieuw mee beleven. Veel plezier, rustig aan en geniet elke dag, ook van de voorbereidingen.
    ULTREIA Bon Camino
    Stella
  19. Dre en Rianne van der Sanden:
    14 februari 2012
    Sjaak en Hetty,
    Mooie website. We gaan jullie volgen, heel veel loopplezier en hou vooral jullie voetjes heel. Voor jullie vertrekken bellen we nog.
    Liefs Dre en Rianne v.d.Sanden
  20. Gerrit:
    17 februari 2012
    Beste Jacq en Hetty. In eerste instantie proficiat mee oew wepsait, tziet ter goed uit.
    Ook ik en Jane wensen jullie een zeer goeie tocht toe en zullen jullie zeker volgen op jullie pad.
    La Co mar lulle mee z'n negatief gedoe, ei mottet zelf mar es doen.
    groeten : Gerrit ( van de Markies)
  21. Anouk Kuizenga:
    20 februari 2012
    Lieve zus en Jacq, eindelijk heb ik ook jullie website bekeken, jullie zijn nog niet vertrokken en dan al zoveel reacties. Erg leuk!! Heb bewondering voor jullie moed, ik ben al blij dat ik de zeeuwse kustmarathon gehaald heb. We zullen jullie op de voet volgen en tot gauw!
    Liefs Ben en Anouk
  22. Berry en Linda:
    25 februari 2012
    Hoi Hetty en Jacq,
    Veel plezier samen en wandel ze. We gaan jullie zeker volgen via jullie site!
    groetjes Berry en Linda
  23. Nicole:
    26 februari 2012
    Hoi Hetty, zie ik je vriend eindelijk eens op een foto!! Wat leuk dat je me uitnodigt om jullie te volgen op jullie site, thanks, ga ik zeker doen, en wij gaan je ook natuurlijk vreselijk missen in de kraam, haha we moeten het maar zien te redden hoor zonder jou, en ik zit met gezin in de algarve van de zomer dus je kunt nog ff doorlopen als het goed bevalt!! groetjes Nicole
  24. Miek:
    26 februari 2012
    Hoi Hetty en Jacq,

Heel veel succes! Ik zal jullie via de site in de gaten houden ^^ Geniet er van!

Lieve groetjes van Miek
  25. Erna:
    28 februari 2012
    Hoi Hetty,

Spannend voor jullie hoor, nu het zo dichtbij komt! Ik hoop dat jullie een geweldige reis tegemoet gaan, en ik vind het erg leuk om op de hoogte te blijven van jullie belevenissen. Geniet alvast van de voorpret en we zullen je missen straks, mede omdat je altijd bereid bent veel te werken in de kraam! Maar ook daarom heb je het verdiend natuurlijk.
    groetjes Erna
  26. je nicht Ellen Viel:
    4 maart 2012
    Hoi,
    Wat een onderneming zeg. Wat een toffe plannen! Heel veel succes bij de voorbereidingen. En geniet van de tocht van jullie leven straks! Leuk dat jullie een reisblog gaan bijhouden!
    groetjes Ellen, Kees, Jurriaan en Marwin
  27. john:
    13 maart 2012
    Hallo Jacq, heb na je laatste bezoekje nog na zitten denken. Dit is een prachtig idee gewoon erop uit trekken, laat de hektiek achter en gewoon wandelen en van de dingen om je heen genieten. Toch wel een beetje jaloers respect voor jullei beslissing.

John
  28. Margreet:
    11 april 2012
    ja, respect! tof hoor. ik zal jullie volgen en wens je een schitterende reis toe.ooit wil ik dit ook.
    groet Margreet
  29. Stef:
    17 mei 2012
    nou het begin zit er op dus!!! leuk ik ga jullie zeker volgen!!!heel veel succes geluk en plezier!!! groetjes je kapster:-)
  30. Kathy Tysmans:
    18 mei 2012
    Dag Jacq en Hetty,

Ilse heeft het adres van jullie blog gegeven, we gaan jullie op de "voet" volgen.
    Geniet ervan, het zal een prachtige ervaring worden.
    Keep us posted en tot later,

kathy