Bramen

26 augustus 2012 - Estella, Spanje

Dag 104; 26 augustus van Puente la Reina naar Estella 22 km (totaal 1944 km)

Bijzonder goed geslapen vannacht dus, na de wekker gehoord te hebben, staan we op, pakken onze rugzakken in en gaan op weg naar het ontbijt. Het is wat prijzig maar we hebben het er even van genomen want de confiture met stokbrood zijn we goed beu. Als pelgrim hebben we een goede maagvulling nodig dus heel luxe een glas vers geperst sinaasappelsap erbij genomen. Dit samen met een baguette met ham, een croissant en koffie/thee. We kunnen er weer even tegen. Vandaag voert onze route langs prachtige vergezichten, we zien voor ons een muur van rotsgebergte. Rechts van ons zien we het gebergte Siërra de Andia. We komen door wijn- en olijfboomgaarden. Naast ons pad staan heel veel braamstruiken, H heeft haar portie vit. C wel binnen voor vandaag. Momenteel zitten we in Estella op een terras waar we een goede wifi verbinding hebben zodat we dit verhaal nog kunnen plaatsen voordat we gaan eten. Morgen gaan we naar Los Arcos.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Liesbeth Theune:
    26 augustus 2012
    Hoiii H en J, heb gister en vandaag al jullie reisverhalen gelezen! Hoorde pas vorige week woensdag tijdens onze 2de cursusavond van Nicole en Linda dat jullie via deze blog te volgen zijn dus ik had even wat in te halen, ik was al zo benieuwd hoe het met je ging, Hetty.
    Het is echt geweldig en bijzonder wat jullie aan het doen zijn, een onvergetelijke belevenis. Heel veel succes verder en ik blijf jullie nu ook verder volgen. Groetjes je collega Lies
  2. Piet, je weet wel:
    27 augustus 2012
    Hoi kids, Straks ga ik naar de ANWB voor het boekje en zal het meteen verzenden. Binnen een week zal het toch in Burgos moeten zijn. Het afhaaladres zet ik op jullie mailadres, dus let even op.
    Van Anouk en Ben de laatste verhalen gehoord en het gaat jullie goed, veel sterkte verder en liefs van mij, Papa.