Nederland verlaten...

16 mei 2012 - Brasschaat, België

Dag 2; 16 mei Van Huijbergen naar Maria-Ter-Heide 20 km (totaal 35km)

De wekker wilde ons niet storen....hij liep niet af. Nog even oefenen dus met het instellen. Na gezamelijk koffie/thee drinken met de broeders vertrokken we een uur later dan gepland. De tocht voerde ons over de Kalmthoutse heide waar de sporen nog goed zichtbaar zijn van de grote brand van vorig jaar. De vennen staan vol water van de regen van de laatste tijd. Bij het verlaten van de heide hebben we even pauze gehouden op een druk zonnig terras waar de overige bezoekers versteld stonden over onze onderneming. Hiervandaan gaan we via Kapellenbos door een villawijk (waar garages staan die groter zijn dan het huis van H) richting het fort van Brasschaat over zeer modderige paden. Hierdoor werd het tempo verlaagd, dat gaf H rust. Ons eindpunt van deze dag was Maria-Ter-Heide waar we werden opgehaald door Ilse, moeder van Yoran en zoon van J. Bij hen blijven we overnachten. We hebben een lekkere Chinese rijsttafel gegeten met witte wijn erbij. Hierna was het tijd om te gaan douchen en slapen.

1. Natascha:
    19 mei 2012
    Zijn jullie de fam pfaff nog tegen gekomen of de huizen waar ze wonen?

Leuk weer even zo'n reisverhaal, ik hou het elke dag in de gaten of er weer wat staat. Leuk om te lezen wat jullie allemaal meemaken.

Veel liefs van ons allemaal.
  2. Mam:
    19 mei 2012
    Wat een leuke start van jullie reis. Dank voor je sms'je op de 16e, heel attent. Ik volg jullie elke dag. Zondag, morgen dus zitten we klaar met de skype.
    liefs Mam