Gescheiden....

20 juni 2012 - Chastellux-sur-Cure, Frankrijk

Dag 37; 20 juni van Vezelay naar Chastellux sur Cure 25 km (totaal 766 km)

Het overnachtingsadres in Vezelay laat niet toe dat mannen en vrouwen op dezelfde kamer slapen dus slaapt J op zolder met 2 andere mannen en H op de 1e verdieping, alleen op een kamer. S'morgens vroeg gaan we eerst naar de mis voor de zegening. Daarna naar de bakker voor ons ontbijt en moeten we wachten tot het postkantoor opengaat (10.00 uur) om onze post op te halen. De routeboekjes liggen hier op ons te wachten, een brief van de moeder van H (bedankt mam) en nog een tube Gehwol voor de voeten. Om 11.00 uur stappen we naar buiten en worden aan de overkant van de weg aangesproken door een echtpaar. De man is vorig jaar naar Santiago gefietst en laat nu zijn vrouw een aantal plaatsen zien waar hij is geweest. De ontmoetingen die we hebben zijn steeds weer bijzonder. Na ze een fijne vakantie te hebben gewenst wandelen wij naar Chastellux sur Cure waar we overnachten in de Refugio Bahia bij Paul en Hanneke. Ook hebben we hier een rustdag gepland. (Dit adres hebben we via PP en T). Onze route van vandaag laat ons heel veel klimmen en dalen met schitterende vergezichten. We zijn nu in de Morvan. Onderweg hebben we nog een praatje met Nederlanders die daar een huis hebben langs de route.  Erg moe arriveren we na 20.00 uur op ons logeeradres, Hanneke heeft eten klaargemaakt  voor ons en na het douchen hebben we heerlijk gegeten, zalm met frietjes, en een wijntje erbij. H slaapt het klokje rond, zo moe is ze.

1. Helmie en Jacqueline:
    21 juni 2012
    Wat een belevenissen hebben jullie.
    Eenmaal thuis alles ordenen en een mooi fotoboek er van maken.
    We blijven het schitterend vinden om jullie op deze manier te volgen en te lezen wat je allemaal mee maakt. Super!! Zet door!!
    Groetjes van helmie en Jacqueline
  2. Tom:
    21 juni 2012
    Prachtige verslagen,ik denk dat J priester word sla hij terug is , hij is in zoveel kathadralen geweest ,slaapt al bij mannen,ga nie goed komen zo met J
    Ik zie dat jullie al een aardig eindje opstap zijn , nog een rukje en je bent er , hou vol het is zo october,hier alles goed behalve het weer
  3. Titia Pieters,:
    21 juni 2012
    Lieve kinderen, jullie gaan als een speer zeg, al zo ver voor op het schema. Geweldig om al die avonturen te lezen.
    V.w.b. de afspraak voor de telefoon stel ik voor de datum iets te vervroegen zodat wij onze planning voor de ontmoeting kunnen maken. Ik probeer op 28 juni tussen 18.00 en 19.00 uur te bellen.
    Sterkte verder, liefs van ons, Papa.
  4. Mam:
    21 juni 2012
    Wat weer een leuke belevenissen en leuke foto's, is dat sla Hetty die je in je handen hebt, ziet er lekker uit. Vanmorgen 21e het volgende pakket gepost. Hou vol en succes. liefs Mam
  5. Marianne en Han:
    22 juni 2012
    hallo Hetty en Jack,
    Het is van ons alweer een tydje geleden dat we gereageerd hebben.
    Onze ontmoeting in Reims vas erg gezellig zo op onze vakantie.
    Het is ook eens goed om te zien hoe jullie dat zo beleven,want wij moeten zeggen dat het een hele onderneming is.
    Je moet elke dag naast het lopen ook zorgen dat je ergens kunt slapen en in het levensonderhoud voorzien.
    Maar ik moet zeggen dat het wandeltempo van jullie erg goed is hoor, zo zijn jullie zo in spanje.
    Wij zijn zelf nog in Barcelona geweest maar wij hebben vanwege de bewolking jullie helaas niet zien lopen.
    We schrijven nu weer wat vaker want onze vakantie zit er op
    gr h&m xxx
  6. F.van't Sant:
    23 juni 2012
    Wat een afstanden.Wij zijn ook in Vezelay geweest en hebben de woning gezien,voorzien van schelp waar jullie waarschijnlijk overnacht hebben.Gaat het goed met de voetjes,neus(veel snuiten) en alle andere bewegende delen?Volhouden en succes.
  7. Elvira:
    23 juni 2012
    Hallo Hetty en Jacq,
    Ik ben er vanavond even voor gaan zitten om jullie reisverhalen en foto's te bekijken. Erg leuk! We gaan nu gauw slapen, want morgen is Friso jarig. Ik heb je monchou taart weer gemaakt hoor Hetty, en ik maak er ook één als jij weer thuis bent hoor....want ik mis je best. Heel veel liefs, Elvira