En weer afzien

24 juni 2012 - Anost, Frankrijk

Dag 41; 24 juni van Lac des Settons naar Anost 20 km (totaal 828 km)

Vanmorgen na het inpakken van de tent en ons te hebben bevoorraad, hebben we ons pad weer vervolgd. Dit loopt precies tussen het meer en de camping. Het pad loopt prettig zo langs het meer in zuidelijke richting. Door de vermoeidheid van de afgelopen dagen komen we wat moeizaam op gang. Wat we niet weten is dat er nog zo'n uitputtingsslag volgt. Op een gegeven moment hebben we 40 minuten gedaan over 250 meter steile helling. Uiteindelijk vinden wij de GR13 niet zo'n vriendelijke route. Na het oversteken van de grens tussen de departementen Nievre en Saône et Loire bereiken we Anost waar we in een gite hebben overnacht. Er is geen wifi dus kunnen we niet skypen, helaas.

1. Natascha:
    25 juni 2012
    Ondanks de moeizame route vinden wij dat jullie al erg ver hebben gelopen, het gaat nu richting de 1000 km super hoor, volhouden hè, we zijn erg trots op jullie, en wanneer ik aan bekende vertel wat jullie aan het doen zijn krijg ik altijd de reactie dat ze het knap vinden en dat ze het zelf niet na zouden doen, ga zo door en geniet ook van de mooie momenten zodat de zware niet gaan overheersen. Hier in Nederland is het nog steeds geen zomer dus wij zijn blij dat we geen strandhuisje hebben gedaan dit jaar, nog 4 dagen en de kinderen hebben vakantie maar tot nu toe zie ik nog geen mooie zomer komen, hebben jullie wel lekker weer? Liefs van ons allemaal, o ja Kyan zijn eerste tandje is zo goed als door en de tweede ernaast komt er ook aan.