Nog een kedooke voor H d'r verjaardag.......120 km extra

27 september 2012 - Negreira, Spanje

Tja, ,,,  we zijn toch mensen van de zee en die kende ier bijna ruuke. H heeft nog wat tegoed voor haar verjaardag maar ze weet zelf niet wat ze wilt, dus bedacht ik maar wat.... Naar de zee dus, maar dan wel tevoet. Ze was razendblij hiermee, dus besluiten wij om door te lopen naar de Atlantische Oceaan. Eerst gaan we naar Muxia, zo'n 90 km, om daar een paar dagen bij te komme. Daarna gaat de tocht verder naar Fisterra, en dat zou 31 km lopen zijn, het strand waar volgens de legende de Apostel Jacobus aanspoelde met zijn bootje. Op 5 oktober verlaten we dan deze plaats om vervolgens op zondag 7 oktober in Bergen op Zoom terug te zijn in de late namiddag. De reisverhalen en foto's blijven we dus nog even aanvullen tot we thuis zijn.

We willen iedereen bedanken die zo met ons meegeleefd hebben tijdens onze camino. Ook zijn we iedere keer weer blij geweest met de reacties van jullie en uiteindelijk de felicitaties die we gekregen hebben. Bedankt allemaal!!!

1. Henk en ilona:
    28 september 2012
    nou dat hebben jullie toch maar mooi gedaan!!!! er was gisteravond nog een tv progamma over de route die jullie ook zijn gelopen,wat veel mensen doen dit!,nou veilig thuis en wie weet zien we elkaar nog eens henk en ilona
  2. F.van't Sant:
    28 september 2012
    Van harte gefeliciteerd met jullie prestatie.Wij hebben van jullie verhalen genoten en zijn wel erg nieuwsgierig naar de pannenkoek en de vieze vingers.Jullie houden daar toch geen syndroom van over?.Deze week op Texel geweest vandaar de late eindreaktie.Nogmaals petje af.Groeten van Trijn en Frits.