Verplichte rustdag

31 juli 2012 - Moissac, Frankrijk

Dag 78: 31 juli Moissac

Vandaag de eerste verplichte rustdag in verband met de val van H. Deze dag hebben we rustig doorgebracht. We bezoeken het stadje, nemen een duik (J) in het zwembad op de camping. H slaapt en J schrijft wat reisverhalen en zoekt de etappes uit tot St Jean Pied de Port. Als alles goed verloopt kunnen we de verjaardag van H vieren in St Jean Pied de Port want dan wordt m'n meske 50 jaar. Ja Ja Vijftig jaar. Nu weer tijd voor een koud biertje.

1. Mam:
    1 augustus 2012
    wat fijn dat je me belde en wat een pech, hoe gaat het meissie met je rug? de schoenen voor J. neemt anouk mee dus nog even doorbijten. wat geweldig dat papa in de buurt was. hou goeie moed, ik denk aan jullie.
    liefs mam
  2. Co Weezenbeek:
    Jaaaaaaak
    nie zoveul drinken joh
  3. Ellen:
    1 augustus 2012
    doen jullie wel een beetje voorzichtig? ;) want we willen wel nog meer mooie reisverhalen van jullie kunnen lezen.
  4. Ellen:
    1 augustus 2012
    jullie reis schiet trouwens al wel heel erg op. Zat eens op de kaart te kijken en jullie mogen behoorlijk trots zijn!
  5. Anouk Kuizenga:
    1 augustus 2012
    Net "even" al jullie verdere verhalen gelezen en ook de foto's bekeken, heerlijk hoor dat Sander en Papa in de buurt zijn maar vreselijk balen van die schoenen van J en van die smak die je hebt gemaakt H. Hoop dat het snel beter gaat met je rug! En ook met jouw voeten J. We zijn nog steeds heel erg onder de indruk van jullie prestatie tot nu toe! Blijf genieten, veel liefs ben en anouk
  6. Hilde en Peter:
    Hey Jacq en Hetty,
    Jullie zitten al in Moisac !! Niet te vlug stappen want we komen naar de Gers op 24 augustus. Je weet wel ; jullie mochten bij ons logeren als jullie in de buurt van Condom/Eauze/Montreal zijn. Stuur ons dan maar een sms. Wanneer denken jullie aan te komen in Saint Jean Pied De Port ?
    Nog veel succes ... en misschien tot gauw.
    Hilde en Peter uit OLV-Waver
  7. Helmie en Jacqueline:
    1 augustus 2012
    Wat een pech kun je hebben!! Blijf wel moed houden en zet hem op.
    J goed blijven smeren hoor op de rug van H en vergeet ook je eigen voeten niet om die een beetje rust te geven.Hopen dat het snel weer helemaal goed gaat met de rug van H.
    Zet hem op en we zien uit naar het volgende reisverhaal.
    Groetjes Helmie en Jacqueline
  8. Marco, Renata, Lynn en Ryan Arendse:
    1 augustus 2012
    sterkte met de rug! hopelijk is het allemaal snel weer op orde en kunnen jullie je mooie reis voortzetten
  9. Titia Pieters,:
    1 augustus 2012
    Zojuist genoten van jullie "achterstallige"reisverhalen. Wat een tegenslag je kunt hebben, gestolen schoenen, een pijnlijke rug,
    ga er maar aanstaan, gedwongen rust, misschien ook niet verkeerd zo op de helft van de reis, want jullie gaan best snel, knap hoor.
    En vader Piet is een kei in het zorgen dus dat moet haast wel
    snel weer goedkomen, ik hoop het van harte voor jullie zodat je
    gauw je mooie reis kunt vervolgen, sterkte met alles, houd goede moed!! Veel liefs, Titia
  10. Hugo, Natascha, Luca, Esmee en Kyan:
    2 augustus 2012
    Net weer alle verhalen gelezen, leuk dat jullie opa en Sander weer ontmoeten. Hopelijk is de pijn in je rug snel over maar nu kunnen jullie wel even een paar dagen rust nemen en het nog even gezellig hebben met opa en sander want die moeten jullie straks weer een paar maanden missen. Nu kan jacq ook zijn voeten even wat rust gunnen, heel veel sterkte allebei en succes straks verder met de tocht. Veel liefs van ons.