Onze eerste vakantiedag.......

26 mei 2012 - Vierves Sur Viroin, België

Dag 12; 26 mei Godinne

Vanmorgen zijn we wakker gemaakt door de zon, de bakker kwam luid toeteren de camping oprijden dus opstaan en harde broodjes gekocht en ook nog chocoladebroodjes.Voor beleg moesten we het dorp weer in (algauw 1,5 km verderop). Eerst hebben we bij de buren, de plaatselijke voetbalvereniging, koffie en thee gedronken. Na het eten eerst maar even de tent schoongemaakt, de was gedaan en in het gras te drogen gelegd. Geen wifi op de camping maar wel bij de bib in het dorp dus daar maar weer naar toe. Het is zaterdag dus is de bib gesloten en hebben we  weer geen mogelijkheid om het weblog bij te werken. Terug naar de camping voor onze welverdiende rust. Op een gegeven moment komen 3 jonge mannen met rugzakken en wandelstokken de camping op. Ze kommen uit Almere en zijn een weekend aan het oefenen om van de zomer de Mont Blanc te gaan bewandelen. S'avonds hebben we weer het restaurant van gisteren bezocht waar we opnieuw heerlijk hebben gegeten. Morgen gaan we naar Anseremme.

1. Helmie en Jacqueline:
    31 mei 2012
    Heel erg leuk om zo jullie belevenissen te lezen. Wel een gedoe zo af en toe, onze bewondering voor jullie beiden. We lezen over: lege maag naar bed,wachten op meneer pastoor( wie kan dat nog zeggen in deze tijd), geen drinken of alleen cola enz,enz.
    Succes met het vervolg van jullie tocht.
    Groetjes Helmie en Jacqueline
  2. Nicole:
    31 mei 2012
    Hoi H en J, ik volg jullie verhalen op de voet hoor, erg leuk, het wordt een reis om nooit meer te vergeten he, heel veel succes weer verder, groetjes Nicole
  3. Bas Crucq:
    1 juni 2012
    Hoi Hetty en J
    Ik lees al jullie verslagen en vind het geweldig.
    Jullie schrijven leuk en beleven genoeg.
    Ga zo door en tot schrijvens

Groeten Bas