Langs de Maas (Meuse)

25 mei 2012 - Vierves Sur Viroin, België

Dag 11; 25 mei Van Namen naar Godinne 20 km (totaal 221 km)

Na het ontbijt gaan we snel weer op pad. De route gaat langs de Maas, de variant route hebben we gekozen, dus niet door de bergen. Bij de eerste horecagelegenheid in Profonddeville  is het niet mogelijk om alleen een drankje te krijgen. Bij de tweede worden we genegeerd. In het dorp zelf kunnen we wel iets drinken (cola). Daarna verder naar Godinne. Een schitterende omgeving met mooie dorpjes en kastelen langs de rivier. Op de camping aangekomen hebben we de tent opgezet, boodschappen gedaan, gedouched en heerlijk gegeten in een prima restaurant. Het is niet duur, J heeft tartaar en H had warme geitenkaassalade. Het smaakt precies zoals Hugo deze maakt. Als jullie het goed vinden, nemen we morgen een rustdag, onze voeten vragen hierom.

1. Tom:
    31 mei 2012
    geniet ervan!!!!!!!!!!!!1
  2. F.van't Sant:
    1 juni 2012
    Lieve mensen,
    Loop lekker door berg en dal,door dorpjes en langs huizen van de pastoor.Geniet wij gaan nu zelf naar Frankrijk.Naar Celle in de buurt van Autun.De Morvan.
    Wellicht komen jullie daar ook langs.Wellicht tot zien of anders tot na jullie reis.Frits en Trijn.