H doet ook weer mee

9 augustus 2012 - Eauze, Frankrijk

Dag 87: 09 augustus van Montreal du Gers naar Eauze 17 km (totaal 1618 km)

Vanmorgen worden we door Papi Piet en Sander naar het eindpunt van J van gisteren gebracht en nemen we afscheid met wat traantjes bij S en H. H heeft geen pijn meer in haar been maar de lage onderrug is nog niet pijnvrij. De rugzakken zijn nu wat minder zwaar want we hebben weer spullen meegegeven naar Nederland. De oude schoenen van J zitten heerlijk zodat hij nu pijnvrij kan stappen. Vandaag een korte route (16 km) zodat H kan wennen. We lopen een mooie route vandaag met veel beschutting tegen de zon. Na 5 uur wandelen bereiken we toch nog verrassend snel Eauze. Eerst maar een terras opgezocht waarna we onze gite gaan zoeken (Chez Nadine). Hierbij hebben we zeker nog 1 km extra gelopen want we lopen verkeerd. Hoera, we hebben weer eens een goede wifi verbinding zodat we ons weblog kunnen bijwerken. Om 19.30 uur gaan we eten en daarna slapen want morgen wordt het ongeveer 36° C dus willen we  vroeg op pad voor de ongeveer 20 km die dan voor ons liggen.

1. Piet, je weet wel:
    9 augustus 2012
    Fijn dat het goed is gegaan, misschien hebben juliie ons bericht ook ontvangen, anders nog even een herhaling, ruim 500 km gereden vandaag en hebben nu een leuke camping in Vatan, 30 km be-N Chateauroux, morgen verder via Parijs.
    Liefs van ons beide met kussen voor Hetty.
  2. Leenders Theo:
    9 augustus 2012
    Hallo J en H Ik heb al jullie reisverhalen gevolgd. Eerst begon het met veel en steeds weer regen daarna kwam J in de drup want de schoenen waren spoorloos. We hebben er op de zaak(Kuijpers) nog een geintje over gemaakt dat we het geen steil vonden dat Mark Blok ze stiekem had weggehaald en deze week ja zou berichten waar ze zouden zijn. Maar ik lees dat je ze weer terug hebt, waarschijnlijk toch een verslag gemist want ik heb niet gezien waar of wie ze had meegenomen. Fijn dat H weer op de been is. je ziet maar een ongeluk zit in een klein hoekje. Als papi piet er niet was geweest waren jullie vreselijk achter geraakt op de planning. Nou ik wens jullie nog veel spannende momenten maar zonder ongelukken of probleemen. Ik zal er vanavond eentje nemen op jullie fantastisch onderneming. Loop ze en geniet.
  3. Tom:
    10 augustus 2012
    ik lees dat jullie veel gedoe hebben meegemaakt,beter H.s`nachts vast houden anders s`morgens ook meegenomen en ze moet niet meer op de bipske vallen das nie goe.Gisteren druk in de Bouterhemstr. wielrennen pilsje gedronken met Co en Abel
    Is goei weer hier dus paar gagen weg
    H. houd vol en loopt ze ga anders bij J op z`n rug kan ie wel hebben
  4. Henk en ilona:
    10 augustus 2012
    hallo j en h ,wat fijn dat jullie weer samen kunnen lopen.....in je eentje is ook maar in je eentje he J? nou heel veel fun en sterkte hetty...en ik hoor het wel allemaal als piet weer in het zeelandse land is .....liefs henk en ilona
  5. Miranda Jonkhans:
    11 augustus 2012
    Geniet van jullie VRIJHETD ziet er gewekdig uit allemaal liefs van Miranda Jonkhans
  6. Anouk Kuizenga:
    12 augustus 2012
    Gelukkig dat je weer op de been bent Hetty!! Wij vertrekken morgen naar Spanje en hopen jullie ergens in de komende 2 weken te ontmoeten. Heb vanavond nog geprobeerd te bellen naar jullie franse tel nr maar jullie namen niet op. We proberen nog wel contact te krijgen. Hopelijk tot gauw en sterkte met de hitte Liefs Ben en Anouk
  7. Mam:
    15 augustus 2012
    fijn weer even te skypen, ik ben weer helemaal bij, leuk ook dat bart even kon praten, die mijn maaltijden op dat moment bracht. anouk en ben ook vertrokken, het wordt dun gezaaid met mn kinders vlakbij. goed te horen dat jullie weer fijn samen stappen. heb elviera nog even bericht dat de schoenen aangek. waren. wat toevallig op dat postk. beetje geluk konden jullie wel gebruiken. lieverds, sterkte met de hitte en hou vol.
    dikke kus. mam