Alsof je een blik opentrekt.....

13 juli 2012 - Saint-Privat-d'Allier, Frankrijk

Dag 60; 13 juli van Le Puy en Velay naar Saint Privat d'Allier 24 km ( totaal 1194 km)

Het is een mooie wandeldag vandaag. De zon schijnt, er is wat bewolking en er staat een verfrissende wind. Eenmaal buiten Le Puy hebben we een mooi uitzicht over de stad met op de achtergrond het kasteel van Polignac met zijn vestingtoren. Het wandelen gaat lekker, (Tom dank je wel voor je waarschuwing die precies op tijd kwam, we lopen nu naar het zuidwesten richting Spanje), we hebben voor vandaag een bijzonder mooie route. Deze loopt over bergkammen met een weids uitzicht en door de velden met wilde bloemen in de berm, over bospaden en langs een mooi kapelletje. Op deze dag komen we ook medepelgrims tegen voornamelijk Fransen en een enkele Duitser (wel 20). De route stuurt ons door St Christophe sur Dolaizon en Montbonnet. Om 16.00 uur bereiken we ons eindpunt van deze dag. Een mooie en schone gite hier waar we ook kunnen eten en ontbijten. Na het douchen kopen we nog wat bananen en een fles water voor morgen en daarna zitten we nog even op een terras met een biertje voor J en een witte wijn voor H.

1. Mam:
    14 juli 2012
    wat gaan jullie toch snel. volgende week weerzien met sander, wat heerlijk voor je hetty. dank voor al jullie reisverhalen met mooie natuur en belevenissen. liefs mam
  2. Michel van loon:
    15 juli 2012
    Wat genieten wij van jullie verslag.maar we nemen ons petje voor jullie af want het is toch een hele uitdaging om het vol te houden.Tom was gisteravond nog bij ons want Michel was jarig en die vertelde dat hij van ons nog niks op jullie site zag staan.Heb ik toch wat verkeerd gedaan.Dus vandaag met en suffe kop eerst wat gezet op jullie site.Loop ze in de volgende dagen en geniet van de natuur.Groetjes van Jeanne en Michel van Loon